Untwerp tydskrift
Untwerp tydskrift
Wenhûs

Abstract House

Wenhûs De ferbliuw brûkt in moderne estetyk en behâldt lykwols in sintrale binnenhôf, dy't de tradisjonele Koeweitske praktyk opropt yn it bouwen fan huzen. Hjir is it ferbliuw tastien sawol it ferline as it hjoed te erkennen, sûnder botsing. De wetterfunksje by de stappen fan 'e haaddoar sweeft nei bûten, it glês fan flier oant plafond helpt de spaasjes mear iepen te hâlden, wêrtroch de brûkers moeiteloos tusken bûten en binnen, ferline en hjoed kinne gean.

Sofa

Shell

Sofa De Shell-sofa ferskynde as in kombinaasje fan skelpen fan seehûnen en modetrends yn imitearjen fan exoskeleton-technology en 3d-printsjen. It doel wie om in sofa te meitsjen mei it effekt fan optyske yllúzje. It moatte de ljochte en loftige meubels wêze dy't sawol thús as bûten koenen brûkt wurde. Om it effekt fan 'e ljochtens te berikken waard in web fan nylonkabels brûkt. Sa wurdt de hurdens fan 'e karkas balansearre troch it weefjen en sêftens fan' e silhouettelinen. In stive basis ûnder de hoeke seksjes fan 'e stoel kin brûkt wurde as sydtafels en sêfte overhead sitten en kussens de komposysje ôfmeitsje.

Restaurant

Chuans Kitchen II

Restaurant Chuan's Kitchen II, dy't sawol de swarte ierdware fan Sichuan Yingjing as minen fan grûnmaterialen nimt fan 'e metro-konstruksje as it medium, is in eksperimenteel restaurant boud op it hjoeddeistige eksperimint fan tradisjonele folkskeunst. Troch de grins fan materialen te brekken en de moderne foarm fan tradisjonele folkskeunst te ferkennen, pakte Infinity Mind de pakkingen fuort nei it fjoerproses fan 'e swarte ierdware fan Yingjing, en brûk se as it haaddekoraasje-elemint yn Chuan's Kitchen II.

Leunstoel

Infinity

Leunstoel De wichtichste klam fan it Infinity-leunstoelûntwerp wurdt krekt makke op 'e rêch. It is de referinsje fan it ûneinichheidssymboal - in omkeard figuer fan acht. It is as feroaret it syn foarm as jo draaie, de dynamyk fan 'e rigels ynstelle en it ûneinichheidsteken opnij yn ferskate planeten ynstelle. De rêch wurdt tegearre lutsen troch ferskate elastyske bannen dy't in eksterne loop foarmje, dy't ek weromkomt yn 'e symbolyk fan' e ûneinige cyclic fan libben en lykwicht. In ekstra klam wurdt pleatst op unike skonken mei skonken dy't de syddielen fan 'e leunstoel feilich befestigje en stypje lykas klemmen dogge.

Kafee

Hunters Roots

Kafee As antwurd op in koarte reaksje foar in moderne, skjinne estetyk, waard in ynterieur ynspireare troch houten fruitkratten makke yn abstrakte foarm. De kisten folje de romten, kreëarje in immersive, hast grot-achtige skulpturele foarm, dochs ien dy't wurdt produsearre út ienfâldige en rjochte geometryske foarmen. It resultaat is in skjinne en kontroleare romtlike ûnderfining. It tûke ûntwerp maximeart de beheinde romte ek troch praktyske fixtures yn dekorative funksjes te feroarjen. De ljochten, kasten en planken drage by oan it ûntwerpbegryp en byldhoukeunst.

Kristal Ljocht Byldhoukeunst

Grain and Fire Portal

Kristal Ljocht Byldhoukeunst Besteande út hout en kwartskristal, brûkt dit organyske ljochte byldhouwurk duorsum sourced hout út in reserveartikel fan âld Teakhout. Wetter troch tsientallen jierren troch de sinne, wyn en rein, wurdt it hout dan mei de hân foarme, skuurd, ferbaarnd en ôfwurke yn in skip foar it hâlden fan LED-ferljochting en it brûken fan kwarts kristallen as in natuerlike diffusor. 100% natuerlike unaltered kwarts kristallen wurde brûkt yn elk byldhouwurk en binne sawat 280 miljoen jier âld. In ferskaat oan houten ôfwurkingstechniken wurde brûkt, ynklusyf de Shou Sugi Ban-metoade om fjoer te brûken foar behâld en kontrastearjende kleur.